Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2007 - 13:08 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Virker dette design i de forskellige browserversioner?

Hej

Kort fortalt har jeg lige flyttet server samtidig med at jeg lavede en smule om på mit design.
Der har været firewall problemer på serveren hvilket har medført at stakkels Google ikke har fået adgang.
Det har medført en midlertidig halvering af besøgstallet.
Dette er der dog kommet styr på igen.

Men jeg vil gerne have tjekket om mit design virker i de forskellige browserversioner?
Jeg bruger selv IE 6 og FF 2 og der virker det fint.

Valideringsporblemet springer vi over i dette spørgsmål, men i kan læse om det her:
http://www.eksperten.dk/spm/762809
og selvfølgelig også kommentere på det :o)

Test løs, hvordan virker mit design i de forskellige versioner?

MvH
Boxer
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 13:11 #1
øhh hvilken side ? ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2007 - 13:14 #2
Det kører ikke rigtigt for Boxer lige for tiden :o/
Link skal selvfølgelig med:
http://www.stokerpiller.dk/
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 13:35 #3
ser korrekt nok ud i FF 1.5.0.7 og 1.5.0.9
Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2007 - 14:28 #4
Det var fint. Jeg hører meget gerne fra "ældre" versioner af IE. Det er normalt dem der skaber sig :o)

Smid bare et svar SB.
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 14:38 #5
svar
Avatar billede jowii Nybegynder
16. februar 2007 - 22:11 #6
IE 4.01 er hjemmesiden ikke centreret og copyright-boksen hænger til højre for resten af laoutet. Reklamen/google er også bare et hvidt felt.

IE 5.01 ses banneret med hvid boks kun. Resten af siden forsvinder efter at den loades.

IE 5.5 ser siden fornuftig ud.

IE 6.0 også fin.

IE 7.0 også fin.

Jeg går meget efter at få et flot design i alle browser, browserversioner, opløsninger og så videre. Dog skal du tage til eftertanke om du overhovedet behøver at bruge tid på IE 5.01 og IE 4.01. Det er begrænset hvor mange der stadig bruger den gamle version. I det hele ret begrænset hvor mange folk der kender til den. Sats hellere på at få designet ned til 800*600 browseropløsningen (hvis du ikke allerede har gjort det).

Mvh. Jowii
Avatar billede boxer Nybegynder
16. februar 2007 - 22:28 #7
Tak for det jowii.
Det er testet i 800*600
Du må også gerne smide et svar så jeg kan få lukket :o)
Avatar billede jowii Nybegynder
17. februar 2007 - 10:17 #8
Ok, og tak for de kommende points :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
17. februar 2007 - 10:30 #9
Jeg takker for hjælpen begge 2 :o)
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 11:26 #10
var så lidt ;)