Avatar billede ken.j Nybegynder
13. februar 2007 - 11:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo til restaurant?

Hey...

jeg vil give 200 p til den som vil lave et folt og dejligt logo til en restaurant..

det er en restaurant hvor man skal kunne få ro fra om verden, og væk fra stress.

den hedder "restaurant den indre ro"

hvis i har en bedre ide til et navn er i velkommen til at sige det...

håber at se nogæe gode logo...

Med Venlig hilsen Ken
Avatar billede popstar Nybegynder
13. februar 2007 - 12:21 #1
Hej ken.j
Bare en kommentar: "restaurant den indre ro", gælder det så også når huset er fyldt op med gæster og man skal sidde og vente 1½ time på sin mad...? hi hi
Avatar billede ken.j Nybegynder
13. februar 2007 - 13:27 #2
nej.. du kender jo ikke til indretingen så du ved jo ikke hvordan det er...

men nu søger jeg jo bare efter i logo.. hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. februar 2007 - 09:27 #3
Kan man også komme ind på denne restaurant og få gratis mad?
Avatar billede larsbb Nybegynder
19. februar 2007 - 10:45 #4
Er der et link til en hjemmeside evt.?

Måske lidt mere uddybende forklaring, hvad der forstås med den indre ro?
Farveønsker? Hvilke farver benytter du i restauranten/restuarantens hjemmeside?
Hvor stort skal logoet være? Jeg går ud fra at du vil have det som vector-grafik, men hvilke proportioner ønskes der? Altså, hvor langt i forhold til bredden osv?
Avatar billede ken.j Nybegynder
21. februar 2007 - 20:34 #5
lukker