Avatar billede linievej Nybegynder
12. februar 2007 - 16:45 Der er 1 kommentar

Fra HDMI/VGA til S-video

Jeg har bygget mit eget mediacenter til stuen som jeg med vilje har lavet lidt fremtidssikret, idet jeg har brugt et bundkort som kun har HDMI udgang og så en VGA udgang.

Jeg har sat et TV-tuner kort (PVR-500) som fylder så meget i kabinettet at jeg ikke kan sætte et grafikkort i med S-video udgang.

Jeg har ikke lige penge til et godt LCD-TV lige med nu, Så jeg vil bruge mit gamle CRT fjernsyn som har s-video indgang til at benytte mediacenteret på. Men jeg ved ikke om det overhoved kan lade sig gøre. Jeg skal i så fald vel bruge et kabel som kan gå fra VGA -> S-video eller HDMI -> S-video… Er det overhoved muligt på nogen måde?

Har kigget på nettet og spurgt andre bekendte, men ingen har kunne give mig et svar

Håber en af jer herinde kan
Avatar billede thov Forsker
13. februar 2007 - 02:25 #1
VGA -> s-video/SCART kan klares med denne box: http://av-connection.com/?PGr=846&ML1=1