Avatar billede mcwearq Nybegynder
11. februar 2007 - 14:05 Der er 1 løsning

Philips PhotoFrame

Er der nogen af jer der har erfaring med Philips' PhotoFrame. Jeg har lige erhvervet et eksemplar, og det har fungeret fint i et par dage. I dag ville jeg sætte et nyt hukommelseskort i den, men så gik den helt i "sort" Jeg har aktiveret "resetknappen" flere gange, men uden held, der er og bliver sort skærm, og XP genkender heller ikke enheden længere? Inden jeg sender den tilbage til leverandøren vil jeg lige høre jeres mening, om det bare er mig der er åndsvag?
Avatar billede mcwearq Nybegynder
14. februar 2007 - 13:45 #1
Det er jo et "firstmover" produkt, så der er åbenbart ikke rigtigt nogen der har kendskab til det. Min skærm ryger nu tilbage til leverandøren, idet jeg går ud fra at den er i stykker