Avatar billede futte21 Nybegynder
10. februar 2007 - 18:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skærm på bærbar

jeg har lige formateret min bærbar da der var kommet virus i den, efterfølgene installerede jeg windows 2000, midt i installitionen går skærmen i "sort" nu når jeg tænder bærbaren ville skærmen ikke vise noget? Nogle der kan hjælpe mig?

/tak på forhånd, futte
Avatar billede screem_brille Novice
10. februar 2007 - 18:25 #1
er skærmen sort hele tiden ? (også lige når du tænder computeren)
Avatar billede strych9 Praktikant
10. februar 2007 - 18:28 #2
Er der lys i dioderne?
Starter blæserne?
Er skærmen sort konstant?
Er der generelt nogen som helst livstegn fra den?

Prøv følgende to ting:
Tag både batteri og strømforsyning ud af den. Sæt strømforsyning i og prøv at tænde igen.

Hvis det ikke virker, så prøv at tage RAM modulerne ud af den og sæt dem i igen et for et.
Avatar billede screem_brille Novice
10. februar 2007 - 18:31 #3
hvis maskinen starter op, hælder jeg mere mod defekte backlight.
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. februar 2007 - 18:32 #4
den starter op og slukker igen nu, er faktisk meget i tvivl om, om blæseren starter til cpu'en, ja skærmen er KONSTANT sort, også lige i sekundet hvor den "starter" eller hvad den gør
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. februar 2007 - 18:35 #5
strych det virkede sku det med bateriet !!!! tuusinde tak.. det må være defekt.! du kan lave et svar for at få point
Avatar billede strych9 Praktikant
10. februar 2007 - 18:38 #6
Ikke nødvendigvis defekt. Prøv at sætte det i igen. Muligvis har den bare haft problemer med at vågne op fra dvale eller lignende. En ret normal fejl hvis man feks har USB enheder tilkoblet. Opdater din BIOS hvis det er tilfældet. Hjælper sommetider.
Avatar billede futte21 Nybegynder
10. februar 2007 - 18:43 #7
den virker med batteri nu :S hehe underligt nu må vi se hvor lang tid det holder, mange tak igen
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2007 - 19:30 #8
meget almindeligt "problem"

primært hos fujitzu siemenZ