Avatar billede ferdinand.k Mester
08. februar 2007 - 09:18 Der er 1 løsning

Problemer med Kerio

Jeg sidder med en Kerio Mail Server 6.3.0 og jeg har nogle problemer med at få brugerne til at se hinandens kalendre. Når jeg har delt en kalender i Outlook og givet de brugere rettigheder som skal have rettigheder, kan jeg ikke tilgå den fra andre computere.
Jeg sidder med Office 2003, trykker Kalendre, trykker "Åbn en delt kalender", og leder efter de lokale brugere, men kan ikke se dem nogle steder... Hva ka jeg gøre for at kunne se alle lokale brugere her?

Tak..!
Avatar billede ferdinand.k Mester
08. februar 2007 - 11:23 #1
jeg har løst problemet - jeg kan gøre det via webmailen, så det ligner et outlook issue..