Avatar billede gramil Novice
07. februar 2007 - 17:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Grafikfejl på Notebook

Hej

Se dette screendump.

www.dime.dk/billeder/screendump.jpg

Er der noget at gøre. Der er desværre ingen garanti på mere. Hvad skal der til  for at det kan laves, og er der nogen der kender et sted på Sjælland hvor man kan få det gjort.
Avatar billede peet-49 Novice
07. februar 2007 - 17:36 #1
Gå i enhedshåndtering og fjern grafikkort og skærm, genstart systemet - et forsøg værd.
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 17:37 #2
Ser ret defekt ud ;D

Tvivler på det kan laves, og en ny grafik chip koster en bondegård HVIS den kan skiftes på den model.
Avatar billede gramil Novice
07. februar 2007 - 17:39 #3
Har fjernet alt og reinstalleret windows. Huset er nok nærmere på problemet. Vil godt ofre noget på det, men hvem laver sådan noget.
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 17:44 #4
Du kan ikke få en onboard chip lavet (hvis maskinen er bygget på dette) Er den med discret (seperat chip) så vil det koste 2-3.000 kr

Du kan kontakte http://www.notebookonline.dk/

De kan trylle en del.
Avatar billede screem_brille Novice
07. februar 2007 - 17:49 #5
har du mulighed for at sætte en ekstern skærm til ? på den måde kan du finde ud af om det er grafikort eller panelet der laver fejl.
Avatar billede gramil Novice
07. februar 2007 - 17:54 #6
Får den samme fejl på en ekstern skærm, så det er grafikkortet den er gal med. Er der nogle steder på Sjælland der reparerer?
Avatar billede screem_brille Novice
07. februar 2007 - 17:56 #7
ja der er mange, men det vil hjælpe en del hvis du fortæller hvilket mærke det drejer sig om ?
Avatar billede gramil Novice
07. februar 2007 - 17:59 #8
Det er en Mitac 8050D
Avatar billede screem_brille Novice
07. februar 2007 - 18:01 #9
hmm der må jeg være svar skyldig, har ikke set mitac længe, og har ingen ide om hvem der kan hjælpe med dem.
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 18:30 #10
Prøv at ringe til dem jeg linker til.
Avatar billede gramil Novice
07. februar 2007 - 21:24 #11
Hej huset...
Har kigget på deres hjemmeside og har fundet et nyt bundkort på deres side til 1285,-, så det tror jeg bare jeg snupper. Smider du et svar så får du point.
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 21:54 #12
Here ypu go mester :D
Avatar billede huset Praktikant
07. februar 2007 - 21:55 #13
Ypu = You ;D

Tak for point, og rart vi løste det.