Avatar billede allmoker Nybegynder
07. februar 2007 - 01:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp med opløsning 1440x900

har lige fået en 19" wide mærke Hannsg, men kan ikke få mit grafikkort til vise 1440x900. Kan det passe at det "radeon 9500 128 MB" ikke kan vise den opløsning.
Avatar billede jacla Nybegynder
07. februar 2007 - 02:16 #1
Hvis du downloader Belarc Advisor eller siw, kan de programer vise dig detaljer om din PC

Belarc Advisor www.belarcadvisor.com

http://www.gtopala.com/index.html

vh jacla
Avatar billede allmoker Nybegynder
07. februar 2007 - 02:52 #2
hvis siw har ret så må jeg vist nok ud at have et andet grafikkort "sørgeligt"
Avatar billede jacla Nybegynder
07. februar 2007 - 03:06 #3
Surt,

SIW plejer ikke at tage fejl, men du kan jo prøve at åbne din PC og se efter hvad der står på kortet.

Vh jacla  C",)
Avatar billede c-holst Novice
07. februar 2007 - 11:23 #4
måske kan powerstrip hjælpe dig...det er et forsøg værd
http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
Avatar billede allmoker Nybegynder
07. februar 2007 - 12:42 #5
He he  Den powerstrip kunne ordne det problem ,takker for hjælpen .Nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg lukker spørgsmålet og hvordan jeg for givet nogle point, der kan I måske også lige hjælpe :-)))
Avatar billede jacla Nybegynder
07. februar 2007 - 13:06 #6
Nu fik jeg alle point, men jeg deler med c-holst.

c-holst => jeg opretter et nyt sp. der hedder "point til c-holst fra jacla"
Avatar billede allmoker Nybegynder
07. februar 2007 - 13:11 #7
Tak. så mangler jeg kun at lukke spørgsmålet, hvordan gør jeg det?
Avatar billede c-holst Novice
07. februar 2007 - 13:24 #8
du har lukket spørgsmålet. godt du fik det op at køre!

Jacla. Det lyder godt:-)
Avatar billede jacla Nybegynder
07. februar 2007 - 14:13 #9
Du lukker automatisk spørgsmålet ved at accepterer et svar / eller, hvis der ikke er nogle svar du kan bruge, kan du selv svare hvad du gør / har gjort for at løse dit problem.

Så accepterer du dit eget svar (du får dine point hjem igen) og sp. er dermed lukket af dig selv.

vh jan

NB! man kan stadig skrive, som jeg gør nu, men point kan der ikke gives mere.