Avatar billede holmeskov Nybegynder
04. februar 2007 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Faktura design

Hej!

Er der mulighed for automatisk at indsætte et mellemrum, feks. må jeg på mine fakturere manuelt indsætte tomme linier fra linie 18, til linie 35 pga. da der ellers bliver printet oven i fortrykt tekst på papir.

Venlig hilsen Holmeskov
Avatar billede popsy Novice
04. februar 2007 - 20:10 #1
Den forstår jeg ikke helt, du kan jo flytte alle felterne en gang for alle via formulardesigneren, sådan at den passer til dit brevpapir?
Avatar billede holmeskov Nybegynder
06. februar 2007 - 14:09 #2
Ja ok dårligt beskrevet, men problemerne kommer når faktura fylder mere end  1 side dvs. det er ok at skrive på de første 18 linier på side 1 så skal der ikke skrives på linie 19 til linie 35 begge inkl. så lander man på side 2 hvor der fortsættes til linie ? og her skal igen være spring på 16 linier.

Håber de er lidt bedre beskrevet nu

Venlig hilsen Holmeskov
Avatar billede popsy Novice
06. februar 2007 - 16:55 #3
Ja ok, så forstår jeg.
Det er der pt. ikke mulighed for, men du kan foreslå det via http://www.stoneware.dk/kontakt.htm han plejer faktisk at være meget lydhør overfor brugernes ønsker.
Avatar billede holmeskov Nybegynder
06. februar 2007 - 23:16 #4
Ok det prøver jeg.
Nedenstående er mailet til stoneware d. 6/2-2007.

Hej

Et forslag til forbedring.

Er det muligt at tilrette formulardesigneren, således at de vil være muligt at indsætte hvor på dokumentet tekst skal begynde og slutte, både på side 1 og de efterfølgerne sider, på mit brevpapir er der fortrykte oplysninger foroven og forneden, det betyder at jeg skal huske ikke at skrive i linie 19 til linie 35, da der ellers skrives ind i det fortrykte, ligeledes ville det være godt hvis side nummer kunne fravælges.

Hilsen Holmeskov
Avatar billede popsy Novice
07. februar 2007 - 05:25 #5
Fint nok, læg selv et svar og nup dine point tilbage. Hav en god dag :)
Avatar billede holmeskov Nybegynder
14. februar 2007 - 00:16 #6
Har modtaget denne bekræftelse:

Tak for dit forslag.

Med venlig hilsen

Anne-Grethe Petersen
Stones Software

så må vi se

Venlig hilsen
Holmeskov
Avatar billede popsy Novice
14. februar 2007 - 05:38 #7
Ok :)