Avatar billede beta Nybegynder
04. februar 2007 - 17:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung 206BW - kendskab til ?

Er der nogle som har kendskab til Samsung 206BW ?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307881

Hvordan er kvaliteten af skærmen ?
Avatar billede strych9 Praktikant
04. februar 2007 - 22:45 #1
Jeg har en 205BW som den her jo må være en ny revision af. Jeg kan sige at 205BW er ganske god til det hele: Gaming, multimedia, læsning direkte på skærmen osv. Den er ikke FANTASTISK til nogen af tingene, men som sagt ganske god, og jeg er meget glad for min. Hvis du vil have en wide screen som er fantastisk til det hele så kig eventuelt på 215TW.

Jeg kan se at i den her nyere revision har den fået en bedre kontrast (800:1), men ellers er resten vist det samme.
Avatar billede beta Nybegynder
05. februar 2007 - 16:26 #2
Tak for svaret. Jeg har i lang tid haft kig på 215TW, men først nu er den kommet under 4000 kr. Alternativet skulle være en 206BW da der er ca. 1400 kr. til forskel. Er dog bare i tvivl om jeg skulle bruge de 1400 kr. mere på en TW215 ?
Avatar billede strych9 Praktikant
06. februar 2007 - 21:44 #3
Jeg kom til at tænke på: Der er faktisk et generelt problem med 205BW (og sikkert også 206BW), men om det vil genere dig afhænger lidt af hvor "sart" du er. Den bløder lys igennem en vertikal linje helt oppe i toppen. Dvs når den skal vise en helt sort skærm, feks under startup, så vil der være en stribe foroven som er en lille anelse lysere. Det er ikke meget, men om det er for meget er smag og behag.
Du bør vel gå ned og kigge på begge to og få en demo hvis det er muligt for dig.
Avatar billede beta Nybegynder
11. marts 2007 - 21:28 #4
Tak for feedback. Smid et "svar".
Avatar billede strych9 Praktikant
11. marts 2007 - 21:36 #5
takker