Avatar billede okiu Nybegynder
02. februar 2007 - 16:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til stik fra 6600 gt til fjernsyn (styr på skærm stik)

Jeg har en ven som gerne vil bruge hans 42" fjernsyn til at spille computer på...  Han har er nVidia GeForce 6600 (kender ikke mærket) men den har 1 stk dvi og 1 stk vga og 1 sort en... (han kører også SLI i sin computer..) nå men så regner jeg med at den sorte runde er et s-video stik som findes på mit eget nVidia 7900GS så jeg låner ham mit converter stik som laver fra s-video(kan godt bruges i mit kort..) til composite stik.. (oftest kendt som det gule som kan sidde foran i fjernsynet..) men da han så kommer hjem passer det ikke! det som jeg gav ham har 3 i første linje, 4 i anden og i tredje har den 1 lang... men hans har: 3 i første linje, 4 i anden og i tredje har den 2...(billede: http://img464.imageshack.us/img464/5552/162604xs2.jpg (OBS: det vender på hoved!))
:S så den passer ikke i... men hvad for et stik skal jeg så bruge?

OBS: er ikke sikker på hvad stikkene hedder men håber i ved hvad det er for nogle..
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 16:35 #1
det klart bedste vil være at give skærmen et DVI signal hvis den understøtter det, det giver et MEGET MEGET skarpere og bedre billede.

det er et multistik, så flere forskellige typer signal kan sendes til tv/projektor
Avatar billede okiu Nybegynder
02. februar 2007 - 16:42 #2
okay... men med multistik er det der meget dårligere kvalitet? altså med billedet... kan man fx godt se en film med det?
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 16:59 #3
man kan godt se film på det, men der er virkelig en verden til forskel på det og et digitalt signal, men ja det er muligt
Avatar billede okiu Nybegynder
02. februar 2007 - 17:51 #4
mange tak screem_brille
læg et svar og du får point..
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 18:34 #5
svar ;)