Avatar billede corleon Nybegynder
30. januar 2007 - 11:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Hej.
Jeg skal købe en bærbar, men er lige i tvivl om den er god.
Det er en Acer Aspire, AMD turion 64x2 TL-52.
Grafikkortet: ATI radeon x1300 Hypermemory 256 mb.
160GB.
1024MB DDR2 Ram.
Bluetooth.
Windows Vista

ER DEN GOD ??
Avatar billede corleon Nybegynder
30. januar 2007 - 11:14 #1
Hej

Jeg skal købe en bærbar, men er lige i tvivl om den er god.
Det er en Acer Aspire, AMD turion 64x2 TL-52.
Grafikkortet: ATI radeon x1300 Hypermemory 256 mb.
160GB.
1024MB DDR2 Ram.
Bluetooth.
Windows Vista

ER DEN GOD ??
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. januar 2007 - 11:18 #2
Det afhænger vel af hvad du skal bruge den til...
Avatar billede corleon Nybegynder
30. januar 2007 - 11:23 #3
Hej.

Den skal bare bruges til skole, engang imellem spil og film...ER mærket Acer godt ??
Avatar billede hcma Novice
30. januar 2007 - 11:34 #4
specifikationerne ser udmærket ud.
nu ved jeg ikke hvad den koster, men ALDI har en på tilbud fra i morgen til kr. 7999,-
Alt Om Data har testet den og siger OK for den. Kører også Vista.
specifikationer her: http://www.medion.de/md98100/dk/flash.html
Avatar billede corleon Nybegynder
30. januar 2007 - 11:36 #5
den bærbar som jeg har skrevt til dig koster 7000. windows vista kører også. den sælges i bilka. men jeg er bare ikk sikker på om grafikkortet er god nok. kan den godt køre de nyeste spil ? håber du/i hjælper mig. :D
Avatar billede hcma Novice
30. januar 2007 - 11:57 #6
grafikkortet ser udmærket ud og børe sagtens kunne køre de nyeste spil; dog skal der lige tages forbehold for at der måske kræves en driverupdate når engang der bliver udviklet spil som kører i 64 bits versioner  (der er vel ikke mere end et par stykker som gør det pr. d.d.)
Hvis grafikkortet kan klare Oblivion og "Warcraft" kan det p.t. køre alt  ;o)

Jeg er ikke selv glad for Acer, da jeg synes de er spinkle. Vil hellere have noget der kan tåle at blive smidt rundt med.
Avatar billede corleon Nybegynder
30. januar 2007 - 12:00 #7
tusind tak for hjælpen...
Avatar billede hcma Novice
30. januar 2007 - 12:06 #8
så kommer der her er svar  :o)