Avatar billede southwave Nybegynder
29. januar 2007 - 13:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

run .bat script only once.

Jeg prøver at finde ud af hvordan jeg får mit login script til kun at køre første gang en ny maskine logger på. for opsætning af outlook. hvis det køre hvergang vil det starte outlook hver gang en bruger logger på. dette er ikke ønsket.. kan nogen hjælpe??

MVH

Danni
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 13:54 #1
Du kan vel lave noget ala:

IF EXIST C:\lala.bla GOTO END
DOSTUFF
AND MORE STUFF
CREATE C:\lala.bla

:END
Avatar billede southwave Nybegynder
29. januar 2007 - 14:04 #2
jeg vil lige prøve... om dostuff virker ;)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 14:12 #3
hehe
Avatar billede southwave Nybegynder
29. januar 2007 - 14:28 #4
det vil nu nok virke hvis jeg bare kan finde ud af hvad den skal checke op på.

det er jo såvel tynde klienter som tykke så der må være noget man kan checke på i en bruger profil ?
altså at óffice er konfigureret?
any idea?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 15:32 #5
hmm. Når du laver opsætningen til en outlook profil, så smider den vel en fil ind i den pågældenes brugers profil et eller andet sted?

ellers kunne du jo bare oprette en fil du kaldet for noget blahblah.bla og smide den ind i %USERNAME% f.eks \\Minserver\delt\home\%USERNAME%\blahblah.bla, og så tjekke om den er oprettet?
Avatar billede southwave Nybegynder
31. januar 2007 - 09:43 #6
perfekt... fandt en løsning ud fra dine svar.. tak :)
Avatar billede southwave Nybegynder
31. januar 2007 - 09:43 #7
der er ikke nogen knap til at gi dig pointene ???
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. januar 2007 - 11:47 #8
smider lige et svar