Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2007 - 17:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/artikler/1068

Jeg tror at der må være indtil flere punkter i reglerne der kan finde
anvendelse på den "artikel".

PS: Jeg kan ikke finde "anmeld artikel" funktionen.
Avatar billede snowball Novice
27. januar 2007 - 17:39 #1
Der findes ikke nogen "Anmeld artikel" funktion, så det er derfor du ikke kan finde den, men artiklen er blevet lukket nu ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2007 - 20:38 #2
NU er spørgsmålet jo oprettet i n kategori alle må blande sig i, så hvad var det den indeholdt?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. januar 2007 - 22:43 #3
en reklame for party poker med et link med referrer bonus
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2007 - 22:43 #4
ok....

Ja det er skod...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. januar 2007 - 23:28 #5
snowball> Man kunne vel anmelde sig selv, og forklar situationen i "Kommentar"-feltet.. Hvad siger I coadmins til det?
Avatar billede snowball Novice
28. januar 2007 - 01:53 #6
thesurfer: Det er netop den måde folk normalt anmelder artkliker på, men det ændrer sig forhåbentlig i den nye version af Eksperten :)