Avatar billede nuddberg Nybegynder
25. januar 2007 - 20:17 Der er 2 kommentarer

Bannerbytte tilbydes

mangler min side noget siden den ikke får hits? og jeg tilbyder eller bannerbytte ;)

bannerbytte 100% gratis jeg fremviser "dig" på min hjemmeside på forsiden forventet du gør det samme. :)

hent mit banner her http://www.photoshopcafe.dk/site/viewpage.php?page_id=2 og smid det på din side og send mig en mail med dit banner og link til din side så jeg kan se du har smidt mig på dinside.dk og jeg skal linke til dig med vedlagte banner hurtigst muligt..

men for at vende tilbage til spørgsmålet.. mangler min side noget? (udover menesker)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
25. januar 2007 - 20:50 #1
Der mangler noget "stuff" på din side. Er klar over det kommer af flere brugere, men når man som ny kommer til en side der er næsten tom, så går der længe inden man vender tilbage...
Så fyld op i nogle af kategorierne... ( guides, filer)
Avatar billede trophymanager Nybegynder
29. januar 2007 - 12:52 #2
mht. bannerbytte så er det ikke noget værd hvis du ikke selv kan give din byttepartner nogle hits. Jeg ville nok starte med at få postet min side i en masse linksamlinger og relevante fora.