Avatar billede 300m Mester
23. januar 2007 - 08:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger spm 532408

Er det på nogen måde muligt at finde spm 532408, det er blevet fjernet i forbindelse med ændringer på siden.
Problemet er at det har løsningen på mit problem, som går ud på at adresselisten er forsvundet i mit Microsoft Outlook 2003 !!

Ved ikke om spørgsmålet er stillet i rette kategori
Avatar billede roenving Novice
23. januar 2007 - 08:18 #1
Hvorfor kan du ikke finde det spørgsmål ?-)

http://www.eksperten.dk/spm/532408

-- i spørgsmålet er der også et link til http://eksperten.dk/spm/486700 -- så kan du jo se på, om det er det, du skal bruge !o]
Avatar billede 300m Mester
23. januar 2007 - 09:42 #2
Det var da underligt, prøvede at trykke på linket i tidligere stillet spørgsmål, men fik meddelsen fejl 404
Prøvede så at søge på spm i søgelinie også uden held... må ha' gjort et eller andet forkert ;-)
Dit link virkede dog, og jeg har løst mit problem. Tak for hjælpen !!
Ville lige give dig point, men har ski glemt hvordan ??
Avatar billede roenving Novice
23. januar 2007 - 17:15 #3
Behold du bare dine point selv !-)

-- dvs. læg selv et svar, markér dit navn i boksen til venstre og Acceptér !o]
Avatar billede 300m Mester
24. januar 2007 - 08:02 #4
Tak skal du ha', men går nu ikke så meget op i de points, er bare glad for at der er nogen der gider bruge tid på at hjælpe ;-)
Avatar billede f-l-j Nybegynder
27. januar 2007 - 12:52 #5
Du skal lige selv acceptere dit svar, for at få dem tilbage.