Avatar billede zakko Nybegynder
20. januar 2007 - 20:57 Der er 9 kommentarer

Min skærm er sort

Hejsa..
Jeg sad og formaterede min gamle computer, og da jeg så var færdig var skærm opløsningen på det dårligste :S..

Så ville jeg sætte den til 1024 x et eller andet :P

Men det var så åbenbart for højt :S
og når jeg så tænder computeren nu er den STADIG helt sort.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få det der frem hvor jeg kan ændre skærm opløsningen
Avatar billede mcgoat Nybegynder
20. januar 2007 - 20:59 #1
Prøv at trykke F8 under opstart og gå ind i fejlsikret tilstand og ændre den, eller fjerne grafik driveren og så genstarte
Avatar billede zakko Nybegynder
20. januar 2007 - 21:00 #2
Altså min skærm gik i sort lige efter jeg valgte 1024x768 tror jeg den hed..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
20. januar 2007 - 21:03 #3
Tror du skal prøve at starte op i fejlsikret. Åbne enhedshåndteringen og fjerne skærmkort driveren, og så genstarte, og installere driveren igen
Avatar billede zakko Nybegynder
20. januar 2007 - 21:06 #4
Da jeg gik ind i fejlsikret tilstand stod der efter lidt tid:

STOP: C000021a {Fatal systemfejl}
og noget mere ;/..

Og kan ikke finde ud af det andet du siger..
Avatar billede mcgoat Nybegynder
20. januar 2007 - 21:08 #5
Kom der blå skærm fejl, så du ikke kunne komme videre? eller "er" du inde i windows i fejlsikret?
Avatar billede zakko Nybegynder
20. januar 2007 - 21:09 #6
Blå.. og kunne ikke komme videre..
Avatar billede zakko Nybegynder
20. januar 2007 - 21:19 #7
Fik det til at virke !..
Men nu er der et andet problem.. Min skærm kan kun være 640 x 480 pixel nu
Avatar billede mcgoat Nybegynder
20. januar 2007 - 21:21 #8
Du skal nok reinstallere dit grafikkort/skærmkort. Der må have fulgt en cd med til det?
Avatar billede zakko Nybegynder
20. januar 2007 - 21:24 #9
Ja men det virkede bare for 30 min siden det er det jeg ikke forstår :S