Avatar billede bruger-1 Nybegynder
19. januar 2007 - 19:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google.dk til IE 7.0

Hej Folkens.

Jeg ville hører om det var muligt at få Google.dk i Internet Explorer 7.0.
Jeg har Google.com og andre søgemaskiner, men vil meget gerne have .dk. Så hvis det var muligt at få det, så vil jeg meget gerne havde et svar på hvordan jeg får det.?

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. januar 2007 - 19:41 #1
Jeg køre bl.a. IE 7 i vista og den åbner google.dk uden problemer
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
19. januar 2007 - 19:44 #2
Okay. Tror jeg har formuleret mit spørgsmål forkert.

Altså i IE7.0 der er der en søgemaskine oppe i højrehjørne. Og istedet for google.com og de andre der er at vælge imellem, så ville jeg hører om det var muligt at få Google.dk oppe i hjørnet.. Jeg vil ik have Google Toolbar. for det er ikke det jeg er ude efter, vil bar have Google.dk søgemaskine istedet for Google.com ..

Hehe.. Er det til at forstå? :)
Avatar billede coderdk Praktikant
19. januar 2007 - 20:18 #3
Jeg har IE7 på engelsk, men tryk på pilen der peger ned ved søgefeltet, vælg "Find more providers" - Den åbner:

http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-en/default.mspx?dcsref=http://runonce.msn.com/runonce2.aspx

Udfyld det øverste felt med:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=TEST&meta=

og sæt navnet til Google.dk og tryk "Install" - Den vil så advare dig og du svarer så bare "Add provider"
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
19. januar 2007 - 20:20 #4
Tusind tak for hjælpen ..

Det virker nu ..

Så det var dejligt :)
Avatar billede coderdk Praktikant
19. januar 2007 - 20:25 #5
Så lidt :)