Avatar billede bente_fiber Nybegynder
19. januar 2007 - 16:31 Der er 4 kommentarer

Vurdering af min Google-like trailersøgning

Jeg har lavet en søgefunktion - som er lidt af en google-look-a-like, hvor formålet er, at søge efter filmtrailere.

1) Hvilke fejl kan i finde, forbedringer og lign.
2) Har i forslag til film-trailer-sider som kan indgå i indexeringen?

På forhånd tak

mvh
Simon

Link:
http://www.jegergrim.com/ts
Avatar billede Six Nybegynder
19. januar 2007 - 16:44 #1
Et forslag ville være at tilføje filformat på den trailer man er på vej ind at se, f.eks. har jeg ikke quicktime ;D

Det er self, kun relevant hvis alle filerne ikke er quicktime :)

Men imdb.com - de har da alt ;D - dem kunne du måske medtage i din indexering.
Avatar billede bente_fiber Nybegynder
19. januar 2007 - 16:51 #2
>> Fjappe >>

Okay, ja mange tak. Har også overvejet det med Quicktime, da det jo er et rimelig "tungt" format for ældre pc'er at køre.

Vil tage Imdb.com med i indexeringen, mange tak :-)
Avatar billede Six Nybegynder
20. januar 2007 - 07:50 #3
Jeg synes ellers det er en meget fed ide du har fundet dig der :D - hvis den fortsat vil forblive på den adresse du her har givet, tror jeg faktisk jeg vil bookmarke den og følge udviklingen hehe :)
Avatar billede styrk Nybegynder
25. januar 2007 - 16:21 #4
kunne da være fedt at få lov til at snuse lidt til den kode ;> Total fed side :D