Avatar billede zicko Nybegynder
19. januar 2007 - 11:32 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Hjæælp - JeppoNet nede?

Hej eksperter! Er der nogen andre end mig der har sit site hostet hos Jepponet? Jeg har nu i to dage ikke kunnet komme ind på mit domæne, ej heller hente mails.. Det er temmelig frustrerende, og de svarer ikke på telefonen.

Er der nogen der ved hvad der sker??
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. januar 2007 - 11:35 #1
1. Deres side er nede.
2. De tager ikke telefonen.

De har måske lukket bixen?

ville da næsten være mit første gæt
Avatar billede zicko Nybegynder
19. januar 2007 - 11:37 #2
tanken har strejfet mig.. men så burde man da næsten ha' fået en varsel af en art..
Avatar billede zicko Nybegynder
19. januar 2007 - 14:08 #3
Slet ikke nogen der har hørt noget? Begynder da at blive lidt nervøs for hva der er sket...
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. januar 2007 - 14:15 #4
Tror de har nogle større problem med deres udstyr.
Avatar billede zicko Nybegynder
19. januar 2007 - 15:24 #5
ved du noget mere specifikt om det ? :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. januar 2007 - 15:45 #6
Nej beklager. Men det virker som om når man laver lidt test på dem at der kan være nogle problemer. Kan du stadig ikke komme i kontakt med dem.
Avatar billede zicko Nybegynder
19. januar 2007 - 23:36 #7
Så fik jeg endelig fat i dem..  de havde haft et kabelbrud.. derfor.. alting skulle dog være oppe i løbet af imorgen, så det er alletiders! Tak for hjælpen ellers! I får lige lidt for ulejligheden hvis i ligger et svar ;)
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. januar 2007 - 13:28 #8
Jamen det var da godt at de snart er oppe igen.
Avatar billede bjarne_k Nybegynder
22. januar 2007 - 09:49 #9
Jepponet er blevet opkøbt af et nystartet selskab, som bl.a. en tidligere medarbejder står bag. Af underlige (eller måske forståelige) grunde, har det nye selskab travlt med at understrege, at det er HELT andre folk, der nu overtager folks webhoteller. Eller som de har valgt at udtrykke det: "Nye ejere af Jepponet's kunder"
- beklager at måtte sige det, men de mener at de ejer dig :)

Se det nye selskabs rygsvømning på www.jepponet.dk
- Ganske underholdende læsning, medmindre man er kunde, naturligvis.

(Jeg er af samme (og flere andre) grunde selv i gang med at hive mine domæner væk fra Jepponet, som jeg ellers har været kunde hos i 6 år!)

Men lad os håbe at de nye folk kan få styr på sagerne!
Avatar billede zicko Nybegynder
22. januar 2007 - 10:49 #10
bjarne k > tak for svaret, jeg har overvejet at flytte, men løber ind i det problem at jeg ikke kan finde andre udbydere der tilbyder de samme ASP komponenter såsom AspImage og AspUpload som jeg benytter en del.. Kender du nogen der understøtter disse?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 10:50 #11
Avatar billede zicko Nybegynder
22. januar 2007 - 10:59 #12
Uh det var hurtigt :) McGoat, benytter du selv needhost.dk ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 11:01 #13
Bruger selv One(B-One), men jeg koder også kun PHP
Avatar billede mcgoat Nybegynder
22. januar 2007 - 11:02 #14
Men på http://www.tweakup.dk/forum/read/100149/ er der en der skriver:

Det eneste jeg kan hjælpe med er at henvise dig til www.needhost.dk. Det er ret billigt, har Access, ASPimage, ASPmail, ASPupload mm til Access og ASP.NET 2.0 til 8 kr om måneden! De har også 4GB/s hvor B-One "kun" har 2GB/s
Avatar billede zicko Nybegynder
22. januar 2007 - 11:03 #15
Okay :) tænkte bare på om der var nogen særlig årsag til at du fremhævede dem?
Avatar billede zicko Nybegynder
22. januar 2007 - 11:14 #16
Ah.. tusind tak! Kan du ikke lige smide et svar? :) Det var til stor hjælp!!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. januar 2007 - 08:51 #17
jo da :)