Avatar billede articfruit Nybegynder
18. januar 2007 - 12:49 Der er 1 løsning

Login via NTLM (PEAR:NTLMProxy)

Hej!

Jeg prøver at få noget login til at virke, jeg vil gerne gøre brug af NTLM, og har kigget lidt på hvad der er af færdige klasser. Fandt denne: http://pear.php.net/pepr/pepr-proposal-show.php?id=396 men synes ikke helt jeg kan få det til at virke.

require_once("NTLMProxy.php");

session_start();

if (!isset($_SESSION['proxy'])) {

  $_SESSION['proxy'] = new NTLMProxy();
}
$_SESSION['proxy']->handleHandshake();

Men den går i stå når jeg kalder "new NTLMProxy()"

jeg kan lave en class_exist som melder positivt tilbage på den, så den del er ok!?

Er der nogen der kender noget til brugen af denne klasse?

Eller andre ntlm klasser? Samt en lille vejledning til at få det til at fungere?
Avatar billede articfruit Nybegynder
10. februar 2007 - 10:22 #1
lukker...