Avatar billede evo777 Nybegynder
25. maj 2001 - 03:12 Der er 1 løsning

Browser størrelse

Jeg er ved at lave en hjemmeside i Flash og mit spørgsmål er følgende:

Hvordan før jeg browseren til at tilpasse sig størrelsen på flash movien? Evt. også fjerne navigations knapperne øverst?

Størrelsen på flash movien er 700x500 pixel
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
25. maj 2001 - 09:05 #1
<SCRIPT LANGUAGE=javascript>
  <!--
  var newWindow
  function ShowZoomed(iBredde,iHojde) {
    pageToLoad=\"iampopup.asp\";
    if (!newWindow || newWindow.closed){
      args = \"width=\" + iBredde + \",height=\" + iHojde + \",location=0,menubar=0,resizable=0,scrollbars=0,\"
      + \"status=0,titlebar=0,toolbar=0,hotkeys=0,\"
      + \"screenx=\" + ((screen.width - iBredde) / 2) + \",\"  //NN Only
      + \"screeny=\" + ((screen.height - iHojde) / 2) + \",\"  //NN Only
      + \"left=\" + ((screen.width - iBredde) / 2) + \",\"    //IE Only
      + \"top=\" + ((screen.height - iHojde) / 2);          //IE Only
    newWindow = window.open( pageToLoad,\"Zoomed\",args );
      newWindow.focus();
  }else{
      newWindow.document.location = pageToLoad;
      newWindow.focus();
    }
    return false;
  }
  //-->
</SCRIPT>

<script language=\"JavaScript\">
    ShowZoomed(780,520);
</script>

Put ovenstående ind i din html kode.
menubar=0, ingen menubar, lav om til 1 hvis den skal vises, det samme med de andre.
ShowZoomed(780,520), det er disse tal der afgører størrelsen på dit popup vindue.
Huske også at ændre \"iampopup.asp\" til din egen side.