Avatar billede gurumaster Nybegynder
16. januar 2007 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Routeren er gået amok.

Pludselig er min router _ Topcom Skyacer 654 - gået amok.
dvs. at WAN lampen blinker helt vildt hele tiden og det gør mit adsl modem - speedstream 5100 - også.
Forbindelsen fungerer tilsyneladen alligevel.
Har jeg prøvet med en "reparer" i netværksforbindelser, men det vil den ikke, den skriver:
"Følgende trin i reparationen mislykkedes:
Renser og indlæser fjerncachens navnetabel for NetBT igen.
Sender navnefrigørelsespakker til WINS og genstarter."

Men det hjælper desværre ikke.
Jeg har prøvet at resette både router og modem, samt sætte routeren til fabriksindstillinger, men intet har hjulpet.
Er der nogen som har et godt bud på hvad der er galt ?
Avatar billede robotten Praktikant
16. januar 2007 - 13:27 #1
Måske noget her kan hjælpe dig:
http://www.topcom.net/downloads.php?cat=&catsub=71
Avatar billede robotten Praktikant
18. januar 2007 - 08:30 #2
?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
18. januar 2007 - 12:56 #3
robotten > Tak for hjælpen. Jeg har været inde og kikke på det link Du henviser til, men desværre har jeg ikke kunnet finde nogen hjælp som har kunnet løse problemmet.
Bla. har jeg sikret mig at det er den sidste nye firmware der ligger i routeren.
De har også en fact. del, men i den er der desværre ikke meget hjælp at hente.
Men endnu engang, tak for hjælpen.
Avatar billede robotten Praktikant
18. januar 2007 - 13:08 #4
Fejlen kan jo også ligge i speedstreamen. Men det er rent udbyder mæssigt (gætter på TDC). Dvs. den må du ikke rode med. Men de kan fjernsupportere den - hvis de altså kan komme i kontakt med den. Kan de ikke det, vil de sikkert sende dig en ny.
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 10:19 #5
?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
22. januar 2007 - 18:10 #6
Robotten > Beklager forglemmelsen.
Løsningen blev, at jeg købte en ny router, så nu fungerer det perfekt igen.
Lægger Du lige et svar ?
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2007 - 20:15 #7
Ok
Avatar billede gurumaster Nybegynder
22. januar 2007 - 20:50 #8
Here You are...and thank's...