Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2007 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lokal server ud på det store internet

hvad gør jeg hvis jeg vil give folk lov til at se min server (dvs. indtaste min ip så de kan se det jeg ser på localhost) uden at de skal indtaste brugernavn og kodeord og *** og papir?

p.t får man fejlen

HTTP 401.1 - Unauthorized: Logon Failed

når man siger cancel til at logge ind
Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2007 - 23:20 #1
Jeg kan se i min event viewer at det er fordi JRD/IUSR_JRD ikke har adgangstilladelse, men jeg har givet fuld tilladelse i IIS, og sagt at IIS ikke skal checke password.

Det skal siges at det kun er i firefox at jeg ikke kan se den, men jeg har en teori om at firefox tager min ip og ikke localhost som iexplorer.

Hvad gør man så?
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. januar 2007 - 09:09 #2
morgenen gryr uden nogen assistance?
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. januar 2007 - 17:00 #3
hilfe :d
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. januar 2007 - 00:41 #4
Er IUSR_JDR tilføjet listen, når du tager egenskaber på din wwwmappe > sikkerhed?

Hvis sikkerhedsfanen ikke er synlig, så deaktiverer du enkel fildeling i mappeindstillinger
Avatar billede nidyahou Praktikant
16. januar 2007 - 16:42 #5
er jeg fuldstændig i hegnet hvis jeg ikke kan finde enkel fildeling i mappeindstillinger?

Hvad hedder fanebladet og evt. underinddelingen? :S
Avatar billede nidyahou Praktikant
18. januar 2007 - 23:50 #6
lukker