Avatar billede super_bedst Novice
12. januar 2007 - 19:15 Der er 1 løsning

HJÆLP til programering at Share

Hej
jeg har brug for en hånd til at lave et script går ind og aktiver fildeling på fx. h: i: j: med fuld adgang læse/skrive

disse drev figurer som alm hdd. drev men er drev fra et lan drev. og efter genstart forsvinder sharet på drevene, så jeg er ude efter et schript der kan afvikles under bruger login, og gen etabelerer sharet for drevene
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2009 - 13:33 #1
Måske kan du bruge dette til at komme videre med.
http://cwashington.netreach.net/depo/view.asp?Index=1068