Avatar billede tollose Nybegynder
08. januar 2007 - 10:47 Der er 6 kommentarer

Problemer med at oprette spørgsmål

Hej.
Jeg har forsøgt at oprette et spørgsmål her på sitet, men når jeg klikker på "opret spørgmål" bliver jeg smidt af og skal logge ind igen. Er det fordi der går et stykke tid før spøgsmålet oprettes?
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
08. januar 2007 - 11:07 #1
Øh du har lige oprettet et?
Men nej du burde ikke blive smidt af pga det
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 11:39 #2
Der er timeout på E ja, men du burde da kunne oprette en tråd indenfor tidsrammen medmindre du bruger 30 minutter :D
Avatar billede tollose Nybegynder
08. januar 2007 - 12:48 #3
Ja jeg har kunne oprette to spørgsmål faktisk i denne kategori og under netværk>>router, men jeg virker ikke under sikkerhed>>generelt. Har prøvet to gange at oprette et spg. ang tjek af HijackThis...........
Avatar billede tollose Nybegynder
08. januar 2007 - 17:07 #4
Hmm....nu virker det åbenbart igen.
Tak for hjælpen.
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 18:21 #5
Husk at lukke her igen.

Point om eksperten er gratis, så smid selv et svar og acceptere det ;D
Avatar billede tollose Nybegynder
09. januar 2007 - 11:47 #6
ok