Avatar billede stuf99 Nybegynder
06. januar 2007 - 15:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTTP Error 403 - ASP.NET

Min II's driller lidt. Jeg har et ASP.NET projekt som jeg lige ville se hvordan det kørte på den almindelige II's fremfor den indbyggede i Visual Studio. I den forbindelse rettede jeg blot home directory til så det pegede mod biblioteket hvori jeg havde projektet. I min web.config fil er authentication sat til mode=None og II'sen er sat til at både afvikle scripts.
Avatar billede stuf99 Nybegynder
07. januar 2007 - 12:20 #1
Nu får jeg vist siden. Før skrev jeg blot localhost i url'en, nu skriver jeg localhost/default.aspx. Umiddelbart havde jeg den forventning at default.aspx siden blev fundet frem automatisk!? Hvorfor gør den ikke det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. januar 2007 - 12:22 #2
IIS er nok ikke indstillet på at vise default.aspx som defaultside. Det kan du selv ændre.
Avatar billede stuf99 Nybegynder
08. januar 2007 - 21:06 #3
Du havde ret, aspx sider var ikke lagt ind. Nu spiller det :-) Læg et svar og du får point :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. januar 2007 - 21:59 #4
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede stuf99 Nybegynder
09. april 2007 - 21:09 #5
lukker