Avatar billede kalp Novice
06. januar 2007 - 11:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre navn + oprette ny profil med det gamle navn

Da det er min hensigt, at ændre mit brugernavn er der nogle spørgsmål, som i lige må afklare for mig.

Det er ikke i min interesse, at en eller anden spammer ændre/opretter sig med mit nuværende nickname.
Derfor var planen, at ændre mit brugernavn på følgende måde, men er det okay med jer?

1. Ændre mit nickname på nuværende profil
2. Deaktivere min profil
3. Oprette en ny profil med nuværende nickname
4. Deaktivere den nye profil
5. Genaktivere min gamle profil igen

På den måde har jeg kun en aktiv bruger og overtræder dermed ikke nogle regler. Selvfølgelig kan en anden godt oprette sig eller ændre sit navn til "kalp" men han skal sørme være hurtig:)
så gør det nok på et uvist tidspunkt.

Hvad siger i?
Avatar billede hcma Novice
06. januar 2007 - 12:26 #1
troede ikke det var muligt at benytte gamle nicknames, men det er det åbenbart (har lige prøvet med mit gamle nick "catbody" og det var til min store overraskelse i orden - har dog IKKE aktiveret det)
Nu har jeg altså gjort det - mon ikke også du bare kan og så må vi jo vente og se om nogle gør vrøvl ;o)
Hvis det er forbudt, får vi jo nok en advarsel og evt. sletning af den ikke aktiverede profil.
Avatar billede snowball Novice
06. januar 2007 - 13:04 #2
Tja, som du selv skriver, så har du ikke mere end 1 aktiv profil ved at gøre det på den måde, så det er vel OK du gør det.

Jeg kan også sagtens forstå dine bekymringer mht. at en anden snupper dit gamle brugernavn. Derfor har jeg lige tilføjet et forslag til vores "brainstorm" ang. den nye version af Eksperten (som jo er godt på vej), om at ens gamle brugernavne bliver "reserveret" netop så de ikke kan misbruges på et senere tidspunkt.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede hcma Novice
06. januar 2007 - 13:09 #3
snowball >>  godt initiativ. Det vil jo bare skabe total forvirring, hvis 2 personer havde benyttet samme nick (hvem havde f.eks. svaret/kommenteret/oprette spørgsmål) og en søgning kunne jo ikke skelne :o)
Avatar billede kalp Novice
06. januar 2007 - 13:50 #4
Super - Jammen så vil jeg gøre brug af det, men det ville helt klart have været at foretrække hvis jeg blot kunne reservere det under mine konto indstillinger og dermed undgå alt besværet med udfyldning og aktivering af en ny profil...
og alt det halløj der kommer efterfølgende.

men tak for det!
Avatar billede hcma Novice
06. januar 2007 - 13:55 #5
kalp >>  husk lige at gøre opmærksom under din "nye" profil at du har skiftet nick ;o) (bare indtil vi har vænnet os til det)
Avatar billede kalp Novice
06. januar 2007 - 14:01 #6
hcma >> selvfølgelig:-)
Avatar billede hcma Novice
06. januar 2007 - 14:07 #7
;o)