Avatar billede ck23 Nybegynder
03. januar 2007 - 22:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Messenger bede om adgangskode og ikke logge på automatisk hvordan

Hej

Har logget på med min hotmailadresse på mine forældres computer en enkelt gang, og nu bliver der bare logget automatisk på min konto, hver gang der bliver klikket på messenger ikonet! Jeg har kigget alle vegne under personlige indstillinger, og man kan bare ikke få det ændret om så der ikke bare bliver logget automatisk på min konto. Nogen der ved hvordan det kan ændres?????

når jeg logger af og står i den boks hvor man kan logge på kan der kun sættes flueben i log mig på automatisk, og der er intet sat, men den gør det alligevel automatisk
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
03. januar 2007 - 22:23 #1
når messenger er startet. gå ned og vælg log af i tray ikonet
åben messenger og fjern de tre flueben :)
Avatar billede ck23 Nybegynder
03. januar 2007 - 22:44 #2
Der er kun et flueben, hvor man kan logge på og der kan kun sættes flueben i log mig på automatisk, og der er intet sat, men den gør det alligevel automatisk
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2007 - 19:12 #3
"- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"
Avatar billede ck23 Nybegynder
04. januar 2007 - 20:09 #4
Så vidt jeg ved har jeg sat det under generelt!
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. januar 2007 - 22:46 #5
>>john_stigers:
jeg har lagt mærke til at mange nye brugere her på E får fejlplaceret deres spm.
hvor meget vil det kræve at implementere en funktion under oprettelse af spm der automatisk finder ud af hvad brugeren vil spørge om (en grovgætning, hvis du forstår :) )
hvis det ikke er det store. kan du så ikke prøve at prikke til de folk der arbejder på den nye E version, omkring sådan en løsning? :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. januar 2007 - 22:48 #6
...glemte at tilføje at den automatisk skal finde ud af hvilken kategori - det var det der var min pointe :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2007 - 23:07 #7
"- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"

Jeg syntes da at denne tekst (som er den tekst er kommer frem når du opretter spørgsmål i denne kategori) er meget passende for hvad kategorien er til?
Avatar billede ck23 Nybegynder
05. januar 2007 - 01:00 #8
okay jeg gir fortabt, forstår ikke hvad du mener! du siger den er fejlplaceret og så passer den fint????? Jeg er forvirret!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2007 - 08:34 #9
"- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!"

Den tekst står i en orange boks når spørgsmålet oprettes - ikke svært at se hvad kategorien bruges til: Spørgsmål om eksperten :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2007 - 08:34 #10
Har ikke sagt kategorien passer :)
Avatar billede ck23 Nybegynder
05. januar 2007 - 11:32 #11
ok, men er ret sikker på jeg valgt en kategori der hedder generelt et eller andet, men så må jeg jo have trykket forker, men må så også indrømme, at den liste er til at falde i søvn over inden man finder den kategori man skal bruge, synes det er helt hul i hovedet, sådan som det er sat op! Men det er så en hel anden sag!
Avatar billede ck23 Nybegynder
04. maj 2007 - 18:46 #12
ok