Avatar billede familienriis Nybegynder
03. januar 2007 - 19:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Formatering ved brevflet / etiketter

Jeg er igang med at brevflette fra en medlemsliste i excel og har trukket alle de korrekte data ind i word / brevfletning/etiketter

Nu vil jeg meget gerne formatere teksten på mine etiketter.
Jeg har 5 linier.
Den første skal være str. 8 og GRÅ
de sidste 4 linier skal være str. 10 og SORT

Det er ikke noget problem at formaterer alle linier ens. Men kan det lade sig gøre at ændre formateringen på kun den første linie.

Den kode der står inde i min brevfletning står nedenfor:

{ADDRESSBLOCK \f "<<_TITLE0_ >><<_FIRST0_>><< _LAST0_>><< _SUFFIX0_>>
<<_COMPANY_
>><<_STREET1_
>><<_STREET2_
>><<_POSTAL_  >><<_CITY_>><<
_COUNTRY_>>" \l 1030 \c 2 \e "Danmark" \d}

«Adressekartotek»
Avatar billede rvm Nybegynder
03. januar 2007 - 20:53 #1
Du skal ikke vælge adresseblokken, når du indsætter flettefelter. Indsæt i stedet de enkelte felter hver for sig. På den måde kan du også formatere dem hver for sig.
Avatar billede familienriis Nybegynder
10. januar 2007 - 11:52 #2
JEp, det virker super godt
Tak for hjælpen