Avatar billede jonasp84 Nybegynder
01. januar 2007 - 23:47 Der er 1 kommentar

oprettelse af forum?

Hey
Hvor, hvad og hvordan får jeg lavet mig et forum til min kommende hjemmeside. Har hørt man bare kan downloade en og indsætte den?? hvor og hvordan gør ma dette?

Jeg bruger One.com til mine hjemmesider, hvor jeg har 1000Mb er det nok til et forum?? hvad spiller der ellers ind når man laver et forum? Der skulle også helst være Profil oprettelse på mit site...

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
02. januar 2007 - 02:14 #1
Rigligt plads til et alm. forum

Se http://www.phpbb2.dk ..
her kan du finde et forum og evnt få hjælp til at instalere det