Avatar billede htx98i17 Professor
29. december 2006 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

plesk eller lign.?

Jeg har adgang til administration af mine domæner via PLESK 7.5.4

Jeg står over for at skulle have egen server og vil derfor høre om følgende:

man kan bestille plesk online her:
http://www.swsoft.com/en/buyonline/plesk8/
Er det rigtigt forstået at man grundlæggende kun skal give 200 dollars for at kunne håndtere 30 domains?
Man skal ikke have den "Plesk Plus" også, vel?

Hvor nemt/svært er det at installere plesk?

Hvad er der af alternativer til plesk?

Og jeg vil også gerne høre hvad folks meninger er om plesk.

kort sagt, der er point for næsten hvad som helst man siger :-)
Avatar billede leif Seniormester
29. december 2006 - 18:21 #1
Plesk er jo så vidt jeg ved en samlet pakke man installere hvor der så også installeres alt hvad man skal bruge.
Avatar billede htx98i17 Professor
29. december 2006 - 18:22 #2
men der skal vel være linux eksempelvis, installeret først?
Avatar billede leif Seniormester
29. december 2006 - 18:29 #3
Jeg mener man installere en basis fx. Redhat (http://www.swsoft.com/en/products/plesk/reqs/)
Avatar billede htx98i17 Professor
01. januar 2007 - 17:23 #4
lukker