Avatar billede public2 Nybegynder
13. december 2006 - 21:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billeder til hjemmeside

Hey alle.

Jeg er ved at lave en hjemmeside, men står og mangler nogle små grafiske web-billeder, som f.eks. den klassiske lille konvolut der er henholdsvis åben og lukket, alt efter om en besked er læst eller ej.

Men også sådan generelle billeder, som et lille ikon der indikere en bruger, en messenger profil, en lås og hvad der ellers findes af små nyttige logoer til at illustrere formålet med et given objekt.

Jeg har scoutet lidt rundt på Google, men kan sgu ikke lige finde en side, der har de billeder; jeg søger jo nok forkert, for der må findes en hjemmeside derude der har sådan nogle billeder til download - så håber at der er en her der kan hjælpe mig.

På forhånd tak for hjælpen
Mvh
Public2
Avatar billede stone Forsker
13. december 2006 - 21:59 #1
De små billeder du søger er Icons - så prøv at søge på dem....

søg: xp icons

http://www.dw8.cn/images/2005/99/xp-icons-for-mindjet.gif
http://gfx.download-by.net/screen/19/19892-soft-xp-icons.jpg
Avatar billede deix Nybegynder
14. december 2006 - 00:17 #2
www.websiteicons.com der kan du finde nogle gratis (husk at klikke ind under "FREE Pixel icons" ellers koster det penge men der er lidt af hvert. <- der kan du finde lige det du søger. fx. en kurv, en konvulut osv.
Avatar billede public2 Nybegynder
14. december 2006 - 17:18 #3
Tusind tak for hjælpen begge to. Jeg fandt det jeg skulle bruge, og det til, så det var jo bare fantastisk.

Glædelig jul

Mvh
Public2