Avatar billede fufan Nybegynder
12. december 2006 - 14:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Omgå login under udvikling

Jeg har lavet et program til et større firma, som skal kunne checke om brugere er medlem af visse grupper i AD. Den del har jeg styr på.
Men jeg har jo ikke AD på min pc her hjemme, så jeg tænkte på om I kender en smart, og NEM, måde at omgå sådan et log-in, når jeg sidder og udvikler på programmet?
Kan man gøre noget smart med VS 2005?
Avatar billede gusse Nybegynder
12. december 2006 - 14:26 #1
tjaa noget compiler direktiv, så når du er i debug mode kan du komme uden om det

#if debug

#else

#end if
Avatar billede fufan Nybegynder
12. december 2006 - 14:51 #2
Jo, det virker lige som jeg ville have det!
Tusind tak...