Avatar billede flashnet Nybegynder
10. december 2006 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Viser ikke header/footer?

Når jeg åbner word vises header og footer ikke. Jeg skal imidlertid selv slå det til for at teksten står for højt oppe ift. dokumentet. førhen har den automatisk gjort det men tror jeg harklikket på et eller andet. Hva kan jeg gøre for at den starter op med header og footer automatisk?
Avatar billede oergaard Nybegynder
11. december 2006 - 11:07 #1
Hvis du holder musen i kanten af dokumentet, bliver cursoren til to stk. papir med enten to pile, der peger væk fra hinanden eller to pile, der peger mod hinanden.

Hvis det er de to piler der peger væk fra hinanden venstreklikker du og så er problemet løst.

Hvis det er de to piler der peger mod hinanden, vil jeg bede dig uddybe dit problem. :-)

//Ørgaard
Avatar billede flashnet Nybegynder
12. december 2006 - 22:03 #2
Tak for det! Smid svar
Avatar billede oergaard Nybegynder
13. december 2006 - 07:28 #3
Var så lidt...