Avatar billede gj_luffe Nybegynder
09. december 2006 - 18:44 Der er 1 kommentar

Optimering af DSL forbindelse

hej, har længe gået og tænkt på at når man nu har sådan en 'dyr' 2048/768 forbindelse, hvorfor downloader jeg så kun med 100-200kb/s ?

Er der en måde at tillade ens forbindelse at bruge maximum bandwitdh eller er det umuligt ?

Tak på forhånd!

//Luffe
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. december 2006 - 18:53 #1
2048 kbit/s svarer i runde tal til 200 kByte/s - så det er sådan ca. godt nok. Får du mindre i downloadhastighed, så kan det jo være fordi serveren i den anden ikke kan levere mere.