Avatar billede mulemule Nybegynder
07. december 2006 - 13:05 Der er 7 kommentarer

.com som er ved at løbe ud.

Jeg har et .com domæne som jeg ikke har fået betalt og som står til at udløbe Mandag.

Kan jeg være sikker på at andre ikke kan købe det , hvis jeg betaler idag. Jeg tænker om man kan lyn betale .

Er der efter det løber ud en periode hvor domæner er lukket, men hvor andre alligevel ikke kan købe det ?

Jeg har ikke flere point, men håber meget at nogen kan svare. Da det er ret vigtigt for mig.

Mvh
Avatar billede leif Seniormester
07. december 2006 - 13:15 #1
Afhængig af din Registrar
Avatar billede mulemule Nybegynder
07. december 2006 - 13:17 #2
Nu har jeg fået betalt og fået faktura fra gratisdns.

Og det var sku da utroligt, fem sekunder efter modtog jeg faktura, og da jeg så slog domænet op på speednames , stod det som modified og at det først udløb om et år.

Det er fandme et system der virker ! Stor ros til gratisdns.

Jeg håber jeg kan være tryk nu.

Mvh
Avatar billede leif Seniormester
07. december 2006 - 13:18 #3
Det burde du være.
Avatar billede mulemule Nybegynder
07. december 2006 - 13:23 #4
Det står også som betalt på joker.com

Så jeg vælger at være tryk nu.

Puha jeg gik ellers lidt i panik, da jeg glemte at betale for .org var der en eller anden kineser der købte det.
Avatar billede leif Seniormester
07. december 2006 - 13:51 #5
Du får en mail fra GratisDNS når det er tid til at betale
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. december 2006 - 15:00 #6
Selv om du ikke betaler til selve udløbsdagen, holdes det i et par måneder, så du har en chance for at betale. I den periode er det ikke sikkert det virker, og det er muligt du skal betale lidt ekstra.
Avatar billede mulemule Nybegynder
07. december 2006 - 15:31 #7
ja så kan jeg vist føle mig 148 % tryk nu, hvor jeg så allerede har betalt. Men tak for informationen, godt at vide til en anden gang.

Jeg havde fået to email fra gratis dns havde bare ikke lige fået betalt alligevel.

Mvh