Avatar billede guldhammer72 Novice
04. december 2006 - 02:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forum til udvikling af Gratis services

Jeg har efterhånden mange ting som jeg gerne vil ha lavet, og har også fundet en programmør, men det er lidt svært at holde styr på alle detaljerne omkring de enkelte scripts/sites som der er blevet anbefalet gennem tiderne, så nu bliver detaljerne samlet i dette forum, og så vil jeg tage det derfra -> http://www.krazymail.dk/forum/index.php

I er meget velkomne til at bidrage enten med nye ønsker til services, eller ide'er til de forslag der er derinde.

Mvh
Michael Guldhammer
Avatar billede challenge Praktikant
05. december 2006 - 00:05 #1
Kun mht. forumet, eller også mht. siden som helhed?
Avatar billede guldhammer72 Novice
05. december 2006 - 00:15 #2
Både mht forumet, men også de Gratis Services som der kommer ud af det *S*
Avatar billede guldhammer72 Novice
12. januar 2007 - 23:35 #3
lukker