Avatar billede nielle Nybegynder
01. december 2006 - 19:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger webhotel m/ ASP.Net 2.0 og professionalisme

Efterlyser:

Webhotel, hvorfra man kan køre både PHP og ASP.Net v. 2.0. Et plus hvis der er mulighed for at køre Perl, men ikke et must.

Harddisk plads er ikke så vigtig, bare at der er "nok" (eller med mulighed for at opgradere).

Database: SQL Server 2005 eller MySQL.

Blogsoftware nice-to-have, hvis de tilbyder det. Ligeledes CMS-system.

Mailkontoer er da nice, men ikke et must.

Fornuftige priser på trafik. Har i sinde at lægge egen software, inkl. kildekode, tilgængelig som download på sitet, og folk skal kunne downloade det uden at webhotellets ejere begynder at brokke sig.

Fornuftig oppetid.

Fornuftig support, selv om jeg ikke regner med at bruge den. Som det allermindste en fornuftig onlinedokumentation!

Medfølgende mulighed for at registrere et .net domæne (som skal være i mit navn, sådan at jeg uden videre kan flytte det, hvis de bliver for trælse at danse med).

Helst mulighed for at have subdomæner på sitet.

Fornuftig priser, men heller ikke så man bliver flået.

Altså helst et hotel som smager af professionalisme, fremfor at skulle konkurrere på 9,- måneds basis. Kom med nogle bud, gerne understreget med gode argumenter.

200 point, for så er der noget at fordele på de bedste bud og argumenter.

:^)
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. december 2006 - 11:02 #1
Jeg kan varmt anbefale www.intergate.dk og www.unitspeed.dk men men dog kun unitspeed.dk har vers 1.1. Jeg bruger dem selv til mine mange domæner og jeg har selv været yderst tilfreds, god support, venlige og hjælpsomme. Det kan være at de kan give et billigere domæne hvis du skriver til dem om dine ønsker. Da jeg havde flere domæner fik jeg et tilbud. Jeg har registeret domæner hos begge og det er registeret i mit navn.
Du kan evt se mere og evt kontakte dem.
Avatar billede nielle Nybegynder
02. december 2006 - 14:03 #2
Hej,

Unitspeed ser godt ud, men falder altså på at den ikke tilbyder ASP.Net 2.0.

Så ser InterGate meget mere lovende ud, men i deres forretningsbetingelser har de denne passage:

"
Misbrug af ubegrænset båndbredde, og/eller ubegrænset serverplads
<snip>

For at opretholde vores høje standard på vores webhoteller er der følgende begrænsninger:

(*) Sider som tilbyder download af filer eller mapper. (Dette er sider med større overførelser).
"

Som sagt agter jeg at publicere egne programmer m/ kildekode via sitet, og selv om jeg bestemt ikke regner med at det er ret mange downloads det resultere i, så kan det godt tænkes at kollidere med ovenstående.

Nogen ideer om hvor strikse de er?

Og, er der andre alternativer?
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. december 2006 - 23:05 #3
Hej
Jeg mente også nok at unitspeed ikke helt tilbyder 2.0.
Jeg har ikke haft problemer med dem omkring de ting du nævner. Jeg tror dette skal tolkes som at man ikke kan oprette download sider med musik, videoer osv. F.eks hvis virksomheder bruger dem kan de jo have brochure i pdf som kunder downloader hvilket jeg ikke tror nogle udbyder vil lukke for. Alle udbyder har denne i deres forretningsforbindelser. Hvorfor de har det er ikke så meget for trafikken men mere at serverne vil arbejde meget mere ved downloads.

Du kan evt prøve at skrive til dem og evt med hvor meget trafik du forventer og se hvad de så svare tilbage.
Avatar billede nielle Nybegynder
03. december 2006 - 12:58 #4
Det lyder meget sandsynligt, det du skriver. Jeg ville bare lige høre det fra uafhængige kilder før at jeg spurgte dem selv.

Selv om InterGate ser lovende ud, er jeg nu stadig interesseret i mulige alternativer sådan at jeg har noget at holde op imod hinanden.
Avatar billede nielle Nybegynder
04. december 2006 - 17:58 #5
Det blev InterGate - de mente ikke at det skulle være noget problem. Og hvis det stik mod forventningen blev et meget populært download, kunne man sagtens få lov til at betale for den ekstra trafik - i modsætning til de hoteller som bare lukker. :^)

Smid et svar for point.
Avatar billede it-dk Nybegynder
04. december 2006 - 19:28 #6
Jamen det lyder da meget godt. Så håber jeg du også bliver glad for dem lige som jeg.
Avatar billede nielle Nybegynder
04. december 2006 - 22:33 #7
Ditto :^)