Avatar billede lindbjerg Nybegynder
21. maj 2001 - 23:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler internetforbindelse efter Notron Antivirus 2001

På min Win NT 4.0 pc har vi fire familiemedlemmer hver sin profil. Efter installation af NAV 2001 virker internetforbindelse og e-mail kun når jeg logger ind som administrator - ikke når de øvrige har logget sig ind med eget brugernavn. Er der noger der har en idé til, hvor jeg skal kigge?
Avatar billede rebecca Novice
22. maj 2001 - 00:03 #1
Prøv at logge på som administrator, og gennemse opsætningerne af dine brugerprofiler, lige hvor du skal kigge kan jeg ikke svare på lige nu da jeg sidder ved en pc med win98, men du må kunne ændre på profilerne så alle har fuld adgang.
Mvh.Rebecca
Avatar billede lindbjerg Nybegynder
22. maj 2001 - 19:00 #2
Det virker, hvis de får administrator rettigheder. Det var blot det jeg gerne ville undgå, og som jeg kunne undgå før NAV (det er nemlig min firma-pc). Hvis du har eller en anden har andre idéer må i gerne skrive.

mvh
lindbjerg
Avatar billede rebecca Novice
23. maj 2001 - 14:24 #3
Hej lindbjerg
Jeg skal kigge på det, tak for pointene.
Mvh.Rebecca
Avatar billede rebecca Novice
25. maj 2001 - 01:31 #4
Hej Lindberg
Jeg har kigget på min egen win2000, og har også oprettet en bruger med alm.rettigheder og der er ingen problemer med at komme på nettet, men prøv at sætte internettet + email op for den enkelte bruger og se om det ikke hjælper ellers prøv at uddybe lidt mere om hvad den gør/ ikke gør + evt.fejlmeddelser osv.
håber det hjælper
Mvh.Rebecca
PS..... Du kan skrive til mig på denne adresse p.p@post1.tele.dk da jeg ikke er så tit på eksperten