Avatar billede k-b-n Nybegynder
23. november 2006 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internettet dør under P2P!!

Hej.
Jeg har et lille problem med mit internet? Forbindelsen dør når jeg bruger p2p programmer. Det virker fint de første ca. 20-30 min. derefter ryger forbindelsen. det alm. internet virker heller ikke! Det sker kun når jeg bruger p2p, og det er alle de p2p programmer jeg har prøvet der gør det. dDet er noget der først er begyndt for et par måneder siden, før det var der ingen problemer. For at få modemet til at virke igen skal jeg tage strømmen helt, det virker ikke at sætte den på standby og tænde igen. Jeg bruger winXP SP2 og har tdckabel internet (modem: motorola SURFboard SB4200) og mit primær p2p program er shareaza.

Håber der er nogen der kan hjælpe da det er mega træls :)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
23. november 2006 - 09:42 #1
P2P bruger kan vist starte mange sessioner. Hvis din switch eller router ikke kan håndtere tilstrækkeligt mange sessions, kan det være årsagen til at den går kold og lukker ned.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
23. november 2006 - 09:53 #2
Der er ikken nogen switch eller router indebygget i modemet. Det sidder direkte til computeren. Problemet er også at det før har virket uden nogen problemer, med det samme p2p program og samme modem/internet.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. november 2006 - 11:08 #3
Selvom din Windows firewall er slået fra vil jeg anbefale at du under undtagelser giver tilladelse til-fil-udskrftsdeling, upnp-struktur og shareaza.
Hvis det ikke hjælper så skift dit modem.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
06. marts 2011 - 20:00 #4
Lukket