23. november 2006 - 03:18Der er
9 kommentarer og 2 løsninger
Dell retur ?
Jeg bestilte for 3-4 uger siden en 30" monitor hos Dell. De har 2 gange udskudt leveringen 5-7 dage. Nu har jeg så fået at vide at jeg får den i morgen.
Jeg har netop tjecket deres side, og kan se at de nu sælger skærmen med 25% rabat.
Teknologi, AI og forretning er i centrum på Computerworlds Cloud og AI Festival i København d. 18. og 19. september. Se hele programmet for den store konference om strategisk brug af Cloud og AI på: www.cloud-festival.dk
Nej skærmen er blevet nedsat 25% De trak først pengene på min konto i går, Jeg har netop modtaget skærmen nu. Jeg har snakket med Dell - de vil kun give mig 1000 kr tilbage. Bedre end ingenting - men det er en principsag. Så jeg tror jeg ender med at sende den retur, selvom det koster mig 700-1000 kr i fragt osv.
Prøv at ringe til dem igen, og bed om at tale med en supervisor. Forklar at du gerne vil have skærmen, men at du ikke vil snydes af Dell. Forklar at hvis de ikke vil give dig rabatten får de skærmen retur, og at du så måske efterfølgende vil bestille en ny med rabat. Det er jo ikke rimeligt at de lancerer tilbuddet før du har modtaget din skærm og har trukket pengene.
Jeg opgav at sende skærmen retur. Jeg gad ikke vente 4-5 uger på at få samme skærm tilbage. Tog i stedet imod deres tilbud om at få 1/4-del af rabatten retur.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.