Avatar billede ado.dk Nybegynder
23. november 2006 - 03:18 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Dell retur ?

Jeg bestilte for 3-4 uger siden en 30" monitor hos Dell.
De har 2 gange udskudt leveringen 5-7 dage.
Nu har jeg så fået at vide at jeg får den i morgen.

Jeg har netop tjecket deres side, og kan se at de nu sælger skærmen med 25% rabat.

Kan jeg forlange at få pris forskellen tilbage ?
Avatar billede lowfire Nybegynder
23. november 2006 - 07:46 #1
Du kan nok ikke for forskellen tilbage, men jeg går udfra du kan annullere købet og så får du dine penge tilbage, derefter køber du den igen.

Men ring og snak med Dell. :-)

Michael.
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. november 2006 - 08:26 #2
Du har 14 dages fortrydelsesret på post/internetordre, den kan du brue og så genbestille.
Avatar billede rask2 Nybegynder
23. november 2006 - 09:35 #3
Og de 14 dages returret gælder fra den dato du modtager varen.
Avatar billede coderdk Praktikant
23. november 2006 - 09:56 #4
Ring og snak med dem, sig at du gerne vil have de 25% rabat. Hvis ikke de vil give dig det, fortryder du bare købet og bestiller den igen ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
23. november 2006 - 09:58 #5
(Så vidt jeg kan se, er der 25% rabat, hvis du bestiller et GeForce 7950GX2 samtidigt - eller er det en samlet pakke? Det tror jeg bare ikke)
Avatar billede ado.dk Nybegynder
23. november 2006 - 16:17 #6
Nej skærmen er blevet nedsat 25%
De trak først pengene på min konto i går, Jeg har netop modtaget skærmen nu.
Jeg har snakket med Dell - de vil kun give mig 1000 kr tilbage.
Bedre end ingenting - men det er en principsag.
Så jeg tror jeg ender med at sende den retur, selvom det koster mig 700-1000 kr i fragt osv.
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. november 2006 - 16:26 #7
Du skulle have nægtet modtagelse, så er retur på fribillet.
Avatar billede coderdk Praktikant
23. november 2006 - 17:06 #8
Prøv at ringe til dem igen, og bed om at tale med en supervisor. Forklar at du gerne vil have skærmen, men at du ikke vil snydes af Dell. Forklar at hvis de ikke vil give dig rabatten får de skærmen retur, og at du så måske efterfølgende vil bestille en ny med rabat. Det er jo ikke rimeligt at de lancerer tilbuddet før du har modtaget din skærm og har trukket pengene.
Avatar billede peet49 Nybegynder
27. november 2006 - 11:19 #9
Lidt feedback?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
01. december 2006 - 17:46 #10
Jeg opgav at sende skærmen retur. Jeg gad ikke vente 4-5 uger på at få samme skærm tilbage.
Tog i stedet imod deres tilbud om at få 1/4-del af rabatten retur.
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. december 2006 - 18:06 #11
OK - takker for point.