Avatar billede ratke Nybegynder
22. november 2006 - 18:17 Der er 6 kommentarer

Problem med google toolbar!

Hej.

Jeg har igennem en længere periode benyttet mig af google toolbar. Men efter min computer i sidste uge foretog nogle automatiske opdateringer, har det ikke været muligt at logge på internettet, når toolbaren er instaleret. Når jeg forsøger at logge på får jeg en besked hvor der står at internet explore ikke kan åbne sammen med tilføjelsespogrammet: googletoolbar1.dll.

Men fjerner jeg toolbaren kan jeg igen komme på nettet.

Jeg syntes at dette problem er meget mærkeligt, er der nogle der kan komme med en forklaring på hvordan jeg kan løse denne fejl.

Hilsen Jannie
Avatar billede milter Ekspert
24. november 2006 - 20:11 #1
Har du ZoneAlarm på computeren eller anden form for firewall?
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. november 2006 - 20:14 #2
Toolbars har det generelt med at lave ballade, hvadenten det er fra Google, Yahoo eller hvad de nu måtte hedde. Hvis jeg var dig, ville jeg vurdere om jeg kunne leve uden :o)
Avatar billede ratke Nybegynder
25. november 2006 - 15:35 #3
Hej igen.

Jeg benytter F- secure firewall, et program som min skole har instaleret.
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2006 - 16:02 #4
Vil det sige, at det drejer sig om en computer på din skole, som skolen har stillet til rådighed?
Avatar billede ratke Nybegynder
26. november 2006 - 08:49 #5
Nej, ikke en skole computer...

Men for at få lov til at benytte skolens trådløse inernet skal vi benytte deres anti-virus program!!!
Avatar billede milter Ekspert
27. november 2006 - 19:57 #6
Prøv det her:

Åbn IE > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Gendan standarder.

Hvis ikke det hjælper, så prøv det her: Åbn IE > Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed > Internet > Standardniveau.