Avatar billede webexp Nybegynder
21. november 2006 - 17:27 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål jeg gerne vil have lukket

jeg har sagt til de der har svaret at de skal ligge et svar men der sker intet hvad skal jeg så gør?

http://www.eksperten.dk/spm/707740
og et mere
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. november 2006 - 17:49 #1
Du kan prøve at skrive til olebole igen, så han får en mail, der minder ham om spørgsmålet..

Hvis det heller ikke hjælper, ville jeg nok snuppe pointsne igen med en forklaring, og evt oprette et "spørgsmål" til olebole, når han er tilbage igen, og siger "Huh?" :-)

Nu siger olebole sikker ikke "Huh?", men tæt på..

Ideen er, er du tager pointsne tilbage og beholder dem, indtil olebole ønsker at få dem "udbetalt".. Så gør du bare følgende:

1) Opret et spørgsmål i samme kategorie med title: points til olebol
2) Indholdet af spørgsmålet:
---
Hej olebole.
Smid et svar.

ref: http://www.eksperten.dk/spm/707740
--

Så smider olebole et svar, du markerer "olebole" i boksen til venstre, og derefter accepterer svar..

PS: Selvom det ikke står nogen steder, er Eksperten-relaterede spørgsmål gratis..
Dvs, når du har fået svar, lægger du selv et svar, markerer dit navn i boksen til venstre, og derefter klikker på Accepter-knappen.
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. november 2006 - 17:49 #2
Hvis du ikke kan få et svar, så må du selv lave et svar og acceptere dit eget svar.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. november 2006 - 17:50 #3
Stavefejl og manglende bogstaver kan forekomme.. :-)

PS: Jeg er ikke coadmin :-)
Avatar billede udvikler Nybegynder
21. november 2006 - 18:48 #4
Jeg har hørt en fugl synge om at hvis du ikke har fået respons i 2 uger må du selv lukke det - kan ikke huske hvor eller hvem, men det fik jeg at vide da jeg selv havde sådan "problem" :-)

someone - correct me if i'm wrong!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. november 2006 - 18:53 #5
udvikler> Consider yourself corrected! :-)

Der er ingen regler for disse situationer..

Kig evt reglerne igennem her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede apo Praktikant
21. november 2006 - 19:11 #6
[... så han får en mail, der minder ham om spørgsmålet..]

Hvis det havde været mig, der var olebole, så havde jeg aldrig bemærket mailen 'fra' det specifikke spørgsmål. Jeg får ofte en helv.... masse spørgsmål-mails fra Eksperten - så mange at jeg gerne sletter dem i flæng uden, at se efter hvilket spørgsmål de stammer fra.

Det ville for mig være bedre hvis spørgsmålopretteren kunne 'pinge' én, hvis han ville have min opmærksomhed i et spørgsmål.

- Eller endnu bedre: hvis man ikke behøvede at lægge svar, og spørgsmålopretteren i stedet kunne tildele points til dem han vil. Det er f.eks. muligt på uniteit.dk

Men det bliver nok muligt på Eksperten engang i 2075, når jeg fylder 100 år *<:o)
Avatar billede udvikler Nybegynder
21. november 2006 - 19:11 #7
Argh, dårlig hukommelse fra min side...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. november 2006 - 19:23 #8
apo> Det er da dumt at slette mails i flæng..

I stedet skal du bare sortere efter "emne" / "subject".
Hvis du modtager 10 mails fra dette spørgsmål, kan du direkte slette de 9 ældste, så du har den nyeste mail tilbage..
Det gør du med alle emner/subjects..

Hvis sådan en feature skal implementeres, håber jeg på at det sker inden år 2075.. :-)

Men det sker nok aldrig, da Eksperten.dk er et "kommercielt" sted, og sådan en feature ville jo være alt for brugervenligt.. :-)
Avatar billede apo Praktikant
21. november 2006 - 19:55 #9
Ja, brugervenlighed er noget fanden har skabt - synes IDG at mene ;o)

Jeg kan f.eks. kun se følgende for de mails jeg har modtaget fra dette spørgsmål:

Afsender:
Eksperten mailrobot

Emne:
Eksperten :: CoAdmin :: spørgsmål

Så det betyder, at jeg skal åbne hver enkelt mail for at se hvilket spørgsmål den stammer fra - aldrig i livet!

Men nu bruger jeg så også jubii-mail, som tilknyttet mailadresse her på Eksperten. Jeg må se om jeg en dag kan ændre den til min GMail-adresse... Hvem ved, måske bliver det inden 2075 ;o)
Avatar billede roenving Novice
22. november 2006 - 09:51 #10
-- det vil faktisk være rigtig smart, for gmail 'stakker' mails med samme titel, og så vil du kun have een, selvom der er kommet 36 !-)
Avatar billede apo Praktikant
25. november 2006 - 20:45 #11
roenving > Det var også min tanke med at skifte min eksperten-mail til en GMail :o)

Men jeg håber nu stadig at IDG enten gør alvor af udmeldingen om et moderniseret Eksperten eller at de frasælger/forærer sitet til et firma, som gerne vil drive det på et seriøst niveau.

Er IDG egentligt kommet længere i fornyelsen af Eksperten end til spørgeskemaet - ved du det, roenving?
Avatar billede roenving Novice
27. november 2006 - 01:42 #12
Næh, og jeg har jo ikke været så aktiv i år !-)
Avatar billede apo Praktikant
03. december 2006 - 02:22 #13
Er du på vej væk fra E, roenving, eller har du blot været optaget af andre ting?
Avatar billede roenving Novice
04. december 2006 - 18:25 #14
Det tager en helvedes masse af ens fritid, at en arbejdsgiver forventer at man bruger 7-8 timer om dagen hos ham ...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. december 2006 - 15:22 #15
roenving> fritid? Du er jo bare en arbejderbi.. Der er ikke noget der hedder fritid.. ;-)

Hehe.. just kidding.. I feel ya' (som de siger derover)..
Avatar billede webexp Nybegynder
17. december 2006 - 12:23 #16
jeg har selv lukket det ved at tage pointene igen hvad på det ovenstående spm gav ham en frist på en mdr og der kom intet svar hvad gør jeg med dette ene point her i dette spm
Avatar billede webexp Nybegynder
17. december 2006 - 12:24 #17
sådan