Avatar billede hansjacob Nybegynder
21. november 2006 - 00:40 Der er 7 kommentarer

MyODBC forespørgsler fra lokal PC

Hej,

Er der nogen der kender webhoteller, hvor man kan kigge i sine online MySQL databaser fra sin lokale PC?

Altså jeg har en stak databaser på nettet, hvor jeg gerne vil sidde på min windows PC og kigge ned i de MySQL databaser med min MSAccess. Det ved jeg man kan gøre med MyODBC - men jeg ved også at b-one ikke understøtter det.

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt?

VH Jacob
Avatar billede skildpadden Nybegynder
21. november 2006 - 00:42 #1
Du skal vel bare finde en udbyder som har opsat mySQL databasen med rettigheder så den kan tilgås fra hvorsomhelst, samt at port 3306 er åben ud til verden.

Jeg anvender www.skovdahl.com, og kan uden problemer få adgang til min mySQL via MyODBC.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
21. november 2006 - 00:43 #2
Det var et svar :)
Avatar billede hansjacob Nybegynder
21. november 2006 - 00:54 #3
Er det et godt og stabilt webhotel?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
21. november 2006 - 06:29 #4
Jeg har i hvert fald ikke oplevet problemer som er værd at nævne.

De er gode til at give besked hvis der skulle være nogle problemer som de arbejder på.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
21. november 2006 - 06:29 #5
Men du kan da prøve deres gratis-webhotel.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
21. november 2006 - 20:32 #6
Prøv se her... ang. skovdahl/DanskeWWW/w3secure

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_udbydere_webhotel/default.asp?messageid=%3C4545c696%240%244175%24d40e179e%40nntp02.dk.telia.net%3E&rss=true

Har ikke selv prøvet dem, men ville ikke røre ham med en ildtang, udfra hvad jeg læser, Det kan selvfølgelig være at de har været uheldige
Avatar billede hansjacob Nybegynder
21. november 2006 - 20:44 #7
Tak!

Jeg har fundet ud af at surftown også understøtter det. Og de er jo meget etablerede - så dem napper jeg.