Avatar billede henrikgn Nybegynder
20. november 2006 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Valg af skærm

Hej

Så er min gamle trofaste CRT-skærm langt om længe stået helt af, og jeg skal ud og investere i en god fladskærm. Da jeg ikke ved hvad jeg skal vælge, vil jeg gerne høre nogle forslag...

Den skal primært bruges til alm. dagligt arbejde, såsom internet, mail, office mv., men skal også være en gamer-skærm, dvs, god opdateringshastighed osv. Den skal minimum være 19" og prisen må ikke overstige 3.000,-

Hvad skal jeg købe?
Avatar billede loppehund Nybegynder
20. november 2006 - 11:09 #1
Avatar billede simlau Nybegynder
20. november 2006 - 11:42 #2
Samsungs 19" skærme er rigtig gode, også til at game på fx:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=239755
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 15:32 #3
Jeg har valgt Samsung BF940 BF - men det forlyder at den allerede er på vej ud - jeg blev anbefalet at skynde mig at købe.

Der satses på BW typerne
Avatar billede henrikgn Nybegynder
20. november 2006 - 15:35 #4
Ja, jeg er ikke så meget for widescreen, skal jeg ærligt indrømme... Så måske 940BF er et godt valg. Nogen der ved, hvordan 960BF adskiller sig fra 940BF?
Avatar billede henrikgn Nybegynder
20. november 2006 - 16:58 #5
Hmmm, fandt selv ud af det - det lader til at 960BF bruger en anden paneltype (A-si) og til gengæld har dårligere opdateringshastighed (4 ms i stedet for 2 ms)... Og så koster den 600 kroner mere.

Valget faldt på Samsungs 940BF. Læg venligst nogle svar.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 22:31 #6
Jeg kan se at <simlau> kom først med et svar lig mit så det må være ham der skal have point
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. november 2006 - 09:28 #7
Nej tak
Avatar billede simlau Nybegynder
21. november 2006 - 10:44 #8
Mange tak...
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2006 - 20:41 #9
Tak for point