Avatar billede raketen Novice
19. november 2006 - 18:11 Der er 1 løsning

Deling af internet gennem level one router

Hejsa jeg har en siemens speedstream 4100, en level one FBR-1418TX router og en level one GSW-0803T switch.
Jeg har en 1024/128 forbindelse ved tdc

Mit problem ligger i at jeg har delt internetet over 2 pc'ere, men hvis de begge kører kan jeg ikke spille Counter strike:source.
Min ping stiger til fucking 300-700 og så er det ikke nemt at spille mere...

Jeg er godt klar over at det er fordi at den ene "Stjæler" all båndbreden men det må være muligt at sætte en grænse må routeren så den leverer lige meget båndbrede til begge.

Jeg har prøvet med DU Super Controller v 1.90 men det hjælper ikke, den overskrider stadig den tærskel der er sat...

Jeg håber i har nogle gode svar for jeg er sku ved at blive sindsyg...

Mvh. Raketen
Avatar billede raketen Novice
18. januar 2007 - 20:08 #1
nå det er der ingen der ved