Avatar billede Slettet bruger
17. november 2006 - 23:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

messenger til sony k800i

tele selskabet 3 har sony k800i med messenger og hotmail i .

3,2 megapixel kamera, 3Player MSN Messenger og er og forberedt på Hotmail

dette skriver de

men kan man ikke selv ligge messenger og hotmail i telefonen selvom den ikke er fra 3 telefonen er jo ens med deres ?
Avatar billede komputerdk Mester
18. november 2006 - 18:13 #1
well f.eks. eMSN kan du bruge messenger.. ang. hotmail.. så ved jeg det ikk elige.. men prøv på www.getjar.dk (java)

ellers har sonyericsson via MyVillage (f.eks. jabber.nu) en klient hvor man kan koble op til MsN og fx ICQ
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 00:54 #2
tak for dit svar kan du linke til dem

getjar.dk virker ikke lige .
Avatar billede komputerdk Mester
20. november 2006 - 08:19 #3
ups.. getjar.com
http://www.getjar.com/products/603/eMSN  (fx. eMsn lite)
http://www.jabber.nu/  (er en jabberklient - jabber virker ved at den linker via en konto til Msn , ICQ etc.. virker noget hurtigere end eMSN )
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 10:36 #4
fint det skal prøves ,kan du slå et smut forbi mit ? om adobe link på web side .