Avatar billede giismo Novice
16. november 2006 - 18:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ang. scrollbar.

hejsa.

prøv lige at gå ind på den ghosttown.dk og kig en gang det er en side jeg er i gang med.

er der ikke nogen der kan fortæle mig om det kan lade sig gøre at sætte en scrollbar ind i den ramme der er på midten at siden altså der hvor der mangler tekst lige nu.

kan det lade sig gøre, høre jeg også gerne hvordan det skal laves.

giismo
Avatar billede stone Forsker
16. november 2006 - 19:37 #1
du kan lave en Iframe, og hvis indholdet skal skiftes ud jævntligt så skal du kun redigere en side uden at det for indflydelse på den side din Iframe er på.
Avatar billede stone Forsker
16. november 2006 - 19:41 #2
<IFRAME name=I1
src="nyheder_txt.html" frameBorder="0" width="539" height="383" align="middle"></IFRAME>

//src er den html som skal indlæses i din Iframe
Avatar billede stone Forsker
16. november 2006 - 19:54 #3
prøv at kigge på dit egen side med Iframe.....

http://victor-cykler.dk/eksperten/iframe.htm
Avatar billede giismo Novice
16. november 2006 - 20:13 #4
hej igen.

lige pt. må jeg sgu melde pas, hvordan fanden for man sat sådan en iframe ind på siden. jeg er slet ikke med lige nu.
Avatar billede giismo Novice
16. november 2006 - 20:19 #5
hej igen igen.

ok, nu er den gået ind på lystavlen.

takker.

point givet.