Avatar billede ishak Nybegynder
15. november 2006 - 15:55 Der er 2 kommentarer

grafikkort nvidia geforce fx 5700ve

min grafikkort har udgang til vga som jeg bruger til min skærm.Den har også dvi udgang og jeg har tilslutet min lcd skærm til men det er ikke nogen billede.Hvad skal jeg gøre at billedet kommer på begge skærm.
Avatar billede simlau Nybegynder
15. november 2006 - 19:40 #1
Hej Ishak

Du højre klikker på skrivebordet, så går ud ned i egenskabet.

Dernæst går du hen i fanebladet der hedder indstillinger.

Her skulle meget gerne være 2 firkanter, en med et 1 tal i og en med et 2 tal i. De 2 firkanter symbolisere dine skærme.

Nu markerer du firkant der hedder 2, så sætter du et V i den boks der hedder "udvid Windows-skriveboder over til denne skærm". Så trykke du ok. Nu skulle der gerne komme billede på din lcd skærm.

Nu skal du flytte firkat 2 så den kommer til at stå rigtig i forhold til firkat 1, (så det passer med virkeligheden).

Hvis skærm opløsningen ikke passer skal du så også indstille på den.

Held og lykke.
Avatar billede ishak Nybegynder
15. november 2006 - 21:03 #2
jeg har prøvy det men det kommer ikke noget billede på min lcd i stuen